maandag 26 oktober 2009

Comenius 2009-2011

Het officiële startschot van ons Comeniusproject werd gegeven.  Van 1 tot 5 december trekken we met een delegatie naar Rimini (Italië) om ons project AUT AUT verder uit te werken.
Met het project willen we werken rond leerlingen met autisme die geïntegreerd zitten in klasgroepen in het gewoon of buitengewoon onderwijs.  Partners zijn Italië, Roemenië, Turkije, Ierland en België.
Deze weblog heeft als bedoeling collega's en andere geïnteresseerden te briefen over de inhoud van het project en de activiteiten die plaats vinden.  Je verneemt hier heel gauw meer!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Inge, Joke en Ragna,

    Hopelijk hadden jullie en goede vlucht en zijn jullie goed aangekomen.
    Ik wens jullie een fijne en leerrijke samenwerking toe!
    Denk eraan ... de adventswerking staat in het teken van "ja" zeggen. In het Italiaans is dit dus "si" met andere woorden als ze vragen nog wat meer wijn, cappucino, ... zeg maar gewoon "si"!

    Tot gauw,
    Anne Wyckmans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste,
    Ik ben leerkracht in secundair in Belgie en ik was leerkracht ook in Roemenie. Momenteel volg ik de opleiding over autisme van Theo Peeters. Indien jullie hulp nodig hebben over de opleiding en implementatie van de auti programmas in Roemenie, graag geef ik jullie mijn hulp.
    hierbij mijn email adres: doina@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen